Regulamin sekcji wspinaczkowej
- Do sekcji wspinaczkowych może zapisać się każdy. Decyzję o przyjęciu do
poszczególnych grup podejmuje i instruktor - Maksymalna liczba uczestników w poszczególnych sekcjach to 6 osób.
- Instruktor odpowiada za członków sekcji tylko i wyłącznie w czasie zajęć od momentu
zgłoszenia się do instruktora do momentu zakończenia zajęć i udania się do szatni. W
przypadku osób niepełnoletnich, rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do doprowadzenia
uczestnika do miejsca zajęć oraz sprawdzenia, czy znajduje się pod opieką instruktora. - Członek sekcji zobowiązany jest do:
- uiszczenia miesięcznej opłaty za udział w zajęciach przed ich rozpoczęciem,
- punktualnego wstawienia się na zajęcia,
- zaangażowanego udziału w zajęciach zgodnie z harmonogramem,
- przestrzegania regulaminu Obiektu (Hali Sportowej i Ścianki Wspinaczkowej),
- przestrzegania zasad kulturalnego współżycia, sportowej rywalizacji,
- poszanowania innych osób oraz dbania o sprzęt sportowy,
- sumiennego wykonywania poleceń instruktora oraz starannego wykonywania zadań.
- Opłata miesięczna jest stała, bez względu na liczbę zajęć przypadających w danym
miesiącu. - Nieobecność na zajęciach nie upoważnia do zwrotu opłaty.
- Koszt wstępu na ściankę uczestnicy sekcji pokrywają indywidualnie niezależnie od opłaty
za sekcję. - Udział w zajęciach oraz dokonywanie opłat członkowskich jest równoznaczne z tym że
członek sekcji i/lub jego rodzice/ prawni opiekunowie zgadzają się ze wszystkimi punktami
regulaminu. - Instruktor zapewnia liny dynamiczne. Uczestnicy sekcji muszą posiadać własne uprzęże i
przyrządy asekuracyjne (ew. można je wypożyczyć na ściance wspinaczkowej). - Płatność za kolejny miesiąc sekcji powinna zostać uregulowana najpóźniej na
pierwszych zajęciach w danym miesiącu, brak opłaty jest równoznaczna z wykreśleniem z
listy uczestników. - Nieobecność na zajęciach jest jednoznaczna z utratą wejścia i jej koszt nie podlega
zwrotowi. W przypadku rezygnacji z sekcji należy o tym fakcie powiadomić najpóźniej
tydzień przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca - W przypadku odwołania zajęć przez instruktora zajęcia te są odpracowywane w innym
terminie lub opłata za kolejny miesiąc jest obniżona o koszt zajęć, które się nie odbyły. - Zajęcia, w zależności od sekcji, odbywają się raz lub dwa razy w tygodniu odpowiednio
po 90 min. - Zajęcia nie odbywają się w dni wolne od pracy lub święta.
- Każda osoba pełnoletnia uczestnicząca w zajęciach sekcyjnych zobowiązana jest do
podpisania indywidualnego oświadczenia dla osoby dorosłej. Osoby niepełnoletnie
zobowiązane są do dostarczenia oświadczeń wypełnionych przez rodziców lub opiekunów
prawnych. Wzory dokumentów są dostępne u instruktora. - W przypadku nieprzestrzegania powyższego regulaminu dany członek sekcji może
zostać wykluczony z członkostwa w sekcji.