c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Regulamin sekcji wspinaczkowej

Regulamin sekcji wspinaczkowej

  1. Do sekcji wspinaczkowych może zapisać się każdy. Decyzję o przyjęciu do
    poszczególnych grup podejmuje i instruktor
  2. Maksymalna liczba uczestników w poszczególnych sekcjach to 6 osób.
  3. Instruktor odpowiada za członków sekcji tylko i wyłącznie w czasie zajęć od momentu
    zgłoszenia się do instruktora do momentu zakończenia zajęć i udania się do szatni. W
    przypadku osób niepełnoletnich, rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do doprowadzenia
    uczestnika do miejsca zajęć oraz sprawdzenia, czy znajduje się pod opieką instruktora.
  4. Członek sekcji zobowiązany jest do:
    • uiszczenia miesięcznej opłaty za udział w zajęciach przed ich rozpoczęciem,
    • punktualnego wstawienia się na zajęcia,
    • zaangażowanego udziału w zajęciach zgodnie z harmonogramem,
    • przestrzegania regulaminu Obiektu (Hali Sportowej i Ścianki Wspinaczkowej),
    • przestrzegania zasad kulturalnego współżycia, sportowej rywalizacji,
    • poszanowania innych osób oraz dbania o sprzęt sportowy,
    • sumiennego wykonywania poleceń instruktora oraz starannego wykonywania zadań.
  5. Opłata miesięczna jest stała, bez względu na liczbę zajęć przypadających w danym
    miesiącu.
  6. Nieobecność na zajęciach nie upoważnia do zwrotu opłaty.
  7. Koszt wstępu na ściankę uczestnicy sekcji pokrywają indywidualnie niezależnie od opłaty
    za sekcję.
  8. Udział w zajęciach oraz dokonywanie opłat członkowskich jest równoznaczne z tym że
    członek sekcji i/lub jego rodzice/ prawni opiekunowie zgadzają się ze wszystkimi punktami
    regulaminu.
  9. Instruktor zapewnia liny dynamiczne. Uczestnicy sekcji muszą posiadać własne uprzęże i
    przyrządy asekuracyjne (ew. można je wypożyczyć na ściance wspinaczkowej).
  10. Płatność za kolejny miesiąc sekcji powinna zostać uregulowana najpóźniej na
    pierwszych zajęciach w danym miesiącu, brak opłaty jest równoznaczna z wykreśleniem z
    listy uczestników.
  11. Nieobecność na zajęciach jest jednoznaczna z utratą wejścia i jej koszt nie podlega
    zwrotowi. W przypadku rezygnacji z sekcji należy o tym fakcie powiadomić najpóźniej
    tydzień przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca
  12. W przypadku odwołania zajęć przez instruktora zajęcia te są odpracowywane w innym
    terminie lub opłata za kolejny miesiąc jest obniżona o koszt zajęć, które się nie odbyły.
  13. Zajęcia, w zależności od sekcji, odbywają się raz lub dwa razy w tygodniu odpowiednio
    po 90 min.
  14. Zajęcia nie odbywają się w dni wolne od pracy lub święta.
  15. Każda osoba pełnoletnia uczestnicząca w zajęciach sekcyjnych zobowiązana jest do
    podpisania indywidualnego oświadczenia dla osoby dorosłej. Osoby niepełnoletnie
    zobowiązane są do dostarczenia oświadczeń wypełnionych przez rodziców lub opiekunów
    prawnych. Wzory dokumentów są dostępne u instruktora.
  16. W przypadku nieprzestrzegania powyższego regulaminu dany członek sekcji może
    zostać wykluczony z członkostwa w sekcji.